دسته بندی ها

فقط کالاهای موجود
   

خرید نهال بادام شاهرود 21، فروش نهال بادام شاهرود21، قیمت نهال بلدلم شاهرود 21

خرید نهال بادام شاهرود 21، فروش نهال بادام شاهرود21، قیمت نهال بلدلم شاهرود 21

کشور سازنده

نهال بادام شاهرودی 21 یک رقم بومی و ایرانی است. این رقم توسط متخصصین ما در نهالستان پالیز با بالاترین کیفیت تولید میشود.

پایه نهال بادام شاهرودی 21

درخت بادام شاهرودی 21 از طریق بذری و معمولا با پایه بادام تلخ تکثیر میشود.

شروع محصول دهی نهال بادام شاهرودی 21

درخت بادام شاهرودی 21 از دومین سال پس از کاشت باردهی خود را آغاز میکند.

گلدهی نهال بادام شاهرودی 21

درخت بادام شاهرودی 21 در دسته ارقام دیرگل قرار دارد. این رقم در اواخر فروردین ماه تا اواسط اردیبهشت ماه گلدهی خود را آغاز میکند.

فاصله کاشت نهال بادام شاهرودی 21

برای کاشت درخت بادام شاهرودی 21 ایجاد فاصله استاندارد کاشت 4 در 4 متر مربع الزامی است. وجود این فاصله به دریافت بهتر نور خورشید توسط تاج درخت؛ بهبود عملکرد درختان؛ کاهش هزینه‌های نگهداری و ابیاری و… کمک میکند.

میزان باردهی نهال بادام شاهرودی 21

درخت بادام شاهرودی 21 یکی از پربارترین ارقام بادام به حساب میاید. براساس مشاهدات انجام شده؛ این رقم پس از رسیدن به سن بلوغ قادر به محصول دهی تا 10 کیلوگرم خواهد بود.

ارتفاع از سطح دریا نهال بادام شاهرودی 21

برای آگاهی از سازگاری و یا عدم سازگاری یک درخت با شرایط آب وهوایی و اقلیمی در منطقه؛ توجه به فاکتور ارتفاع از سطح دریا الزامی است. بهترین ارتفاع از سطح دریا برای کاشت درختان بادام شاهرودی 21 بین 300 تا 1500 متر است. درختانی که در این ارتفاع کاشته میشوند؛ گیرایی و سازگاری بهتر؛ محصول دهی بیشتری خواهند داشت.

گرده افشان نهال بادام شاهرودی 21

برای گرده افشانی بهتر درختان و بهبود عملکرد درخت؛ باید یک رقم گرده زای سازگار در باغ کاشته شود. بهترین رقم گرده زا با گلهای سازگار، نهال بادام شاهرودی 7 است. که باید با نسبت 1 بر 10 و در زمان کاشت رقم اصلی در باغ کاشته شود.

حداکثر عملکرد میوه در هکتار نهال بادام شاهرودی 21

درخت بادام شاهرودی 21 یکی از ارقام پرمحصول و باکیفیت در باغ‌های کشورمان است. براساس مشاهدات انجام شده در صورت کاشت درخت در شرایط آب وهوایی و اقلیمی مطلوب و نگهداری صحیح از درختان؛ این رقم قادر به محصول دهی بین 5 تا 6 تن در هکتار است.

عمر اقتصادی نهال بادام شاهرودی 21

عمر اقتصادی درخت بادام شاهرودی 21 بالا و تا 55 سال است. یعنی با کاشت درخت و رسیدن به سن بلوغ، رقم بادام شاهرودی 21 قادر به محصول دهی تا 55 سال خواهد بود.

میزان آبیاری نهال بادام شاهرودی 21

به طور کلی 2 روش برای ابیاری درختان بادام شاهرودی 21 وجود دارد:

  • آبیاری به روش آبی: در این روش درختان را هر 20 روز یکبار و در فصل بهار و تابستان آبیاری نمایید. بهترین روش آبیاری برای این رقم؛ آبیاری تحت فشار قطره ای است.

  • آبیاری به روش دیمی: در این روش نیز درختان باید در سال اول و دوم آبیاری آبی شوند.

با توجه به میزان بارندگی در منطقه و شرایط آب وهوایی و اقلیمی یکی از این روش‌ها را برای باغ خود انتخاب کنید.

توجه داشته باشید آبیاری به روش آبی باعث بهبود عملکرد درخت؛ افزایش باردهی و عمر اقتصادی همچنین محصول دهی درختان خواهد شد.

حداکثر ارتفاع درخت نهال بادام شاهرودی 21

ارتفاع حداکثری درختان بادام شاهرودی 21 به 3 تا 4 متر میرسد. این ارتفاع متوسط به برداشت محصول آسانتر و نگهداری کم هزینه تر درختان کمک میکند.

نیاز سرمایی نهال بادام شاهرودی 21

نیاز سرمایی به دوره سرمایی گفته میشود که درخت بادام شاهرودی 21 هرساله و در فصل پاییز و زمستان تجربه میکند. با گذر از این دوره سرمایی درخت از خواب زمستانه بیدار شده و عملکرد آن در سال جدید بهبود میابد. نیاز سرمایی درخت بادام شاهرودی 21 بین 100 تا 700 ساعت قرار گیری درخت در دمای کمتر از 7 درجه سانتی گراد است.

سهولت جداشدن مغز از پوسته چوبی

پوسته رویی چوبی بادام شاهرودی 21 سخت و سنگی است.

وزن میوه بادام

بادام شاهرودی 21 به طور متوسط وزنی معادل 2 گرم دارد.

تعداد بازدید: 46